søndag 25. september 2016

Siden sist








Har vi feiret bursdag for seksåringen vår.
Han er den første i klassen som feirer bursdag, og vi tenkte derfor å gå foran som et godt forbilde, og inviterte hele klassen til bursdag forrige helg.
Phu! Det var to hektiske timer, men så gøy vi hadde det! De har jo blitt så store nå at de klarer seg for det meste selv, så det var mest utfordrende å holde tidsskjemaet og komme oss gjennom alle aktivitetene. Vi hadde flasketuten peker på, vi kastet tennisballer på blikkbokser og barna fikk fiske godteposer fra lekehytta. Premien var lime-på-bart, og det var en stor hit! Heldigvis hadde vi fint vær, så alle kunne være ute. Det hjalp litt kan du si, når vi hadde tjue unger på besøk.





Bursdagsbarnet selv var strålende fornøyd, og mor var også rimelig fornøyd med ambisjonsnivået i år. Ikke noe gjennomført temabursdag, ingen fancy, tidkrevende kake, men pølser, langpanne, muffins og god stemning. Og det er vel strengt tatt alt unger trenger.

Hvis du vil se min litt mer ambisiøse feiring fra i fjor, kan se HER!
Det skal sies at jeg fremdeles er stolt over resultatet av den bursdagen, og at jeg egentlig syns det er morsomst når jeg kan ordne og fikse og få fritt utløp for kreativiteten. Men når hverdagene har vært så hektiske som de har vært i det siste, måtte vi nesten justere arbeidsmengden litt for i det hele tatt å få gjennomført bursdagen ;)





I dag er det sannsynligvis loppemarked, noe som er altfor lenge siden! Gleder meg!


Ha en fin søndag!





SaveSaveSaveSave

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!