lørdag 13. august 2016

Tre inn i min jungel







Jeg klarte ikke å la være da jeg så denne fine planten på vei hjem fra jobb i går.
Den var litt for stor til å ta med seg på toget, men jeg fikk tak i den i dag. Og til halv pris!

Nå begynner det å bli ordentlig jungel her hjemme, og den var bittelitt større enn jeg trodde i butikken. Har enda ikke funnet en plass for den, gutta mine foreslo midt i stua, for da ble det så fin jungel...

Kanskje den kan få plass inne i hjørnet ved sofaen?





Jeg skal jo være enig i at det ble fine bilder med litt grønt i forgrunnen, men det er kanskje ikke god nok grunn til at treet får stå midt i stua..

Vi har fått oss et nytt teppe i sofakroken, og er veldig fornøyd med det!
Elsker sånne litt skitne rustfarger!



Hjemme alene med gutta i kveld, det har jeg ikke vært på så lenge jeg kan huske. Så nå skal jeg benke meg foran tven og se en skikkelig jentefilm tror jeg.

Bena høyt og frem med godisen!
God lørdagskveld!




---




1 kommentar:

  1. Hei! Hvor har du kjøpt gulvteppet? Og hvor er den fine puta i sofaen fra? ��

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!