torsdag 25. august 2016

Hu hei hvor det går...








Jeg var virkelig ikke klar for hverdag jeg.
Jeg hadde helt fortrengt hvor mye planlegging det krever å ha to små. Hvor lang tid det tar å kle på, ordne sekker, komme seg til barnehage og skole, og for ikke å glemme hvor lang tid det tar å komme seg til jobben. Det er grytidlig opp om morgenen, og man er jo ikke i seng på kvelden før man har kost med de små, ryddet, gjort lekser, vasket klær og gjort istand til neste dag..

Og det går virkelig i hundre på jobb, det er visst mange som har gått hjemme i ferien og innsett at de trenger hjelp fra en interiørarkitekt!

Det er jo hyggelig det altså, skulle bare ønske at døgnet hadde litt flere timer, eventuelt at jeg fungerte med litt mindre søvn.

Men, nå er det bare en dag igjen, også er det en helg hvor det forhåpentligvis går an å hente seg litt inn igjen! Blomstene på bildet er en uke gamle, så de er ikke så fine som på bildet lenger. Men gangen er fortsatt en favoritt, den syns jeg fremdeles er så fin!

Ha en fin kveld, snart ukas beste dag!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!