onsdag 20. februar 2013

hverdag




En tur på Ikea resulterte i litt ommøblering på soverommet.

Forberedelsene til jobbstart er i gang, og dette året har jeg erfart at morgenene med to små er rimelig hektiske. Hvordan de blir når jeg i tillegg skal ordne meg selv, ha på meg noe uten flekker og muligens litt mascara, tør jeg nesten ikke tenke på... Heldigvis er det pappaperm noen måneder før vi begge skal ut i jobb, men ugh, hvordan skal det bli når alle fire skal ut av huset?! 


Men én ting av gangen; jeg har gått til innkjøp av et stativ på soverommet, slik at jeg kan planlegge og henge frem hva jeg skal ha på meg neste dag. Innbiller meg at det hvertfall kan hjelpe på tidsklemma på morgenkvisten.


Min lille hjelper er som vanlig hjertelig tilstede.

 borte                                                                              titt tei




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!