mandag 4. februar 2013

blomstring på kjøkkenet

"Endelig" visnet julestjernen min. Typisk. Når jeg vil holde liv i blomstene mine får jeg det ikke til, men når jeg gjerne vil kvitte meg med noen, tviholder de på livet...


Nå ble det hvertfall plass i vinduskarmen til litt annen pynt. De grønne detaljene er tilbake på kjøkkenet, og nellikene mine står like fint etter en uke. Og tenk at amaryllisen er fra før jul!



Noe av julepynten henger på greinene i vinduskarmen. En fjær kan vel være litt vårlig eller?

God ny uke til dere, fine lesere!

3 kommentarer:

  1. hehe - julestjernen kunne godt vært av de mer "vanskelige" blomstene! Jeg sluttet å gi min vann da jula var over; har slitt med den før. Hadde bare alle blomster vært sånn!
    Vi får bare fortsette å prøve :)
    Ha en flott uke!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Så fine bilder og fin dekor :-) Fikk vårstemning jeg nå! Koselig blogg du har - her kommer jeg gjerne igjen :)

    Takk for hyggelig kommentar hos meg :) Ha en fin tirsdag.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har! Her må jeg innom igjen:-) Her er også lillebror født i mars-12! Fin dag til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!