søndag 17. februar 2013

fin søndag!

Dere altså! Tusen takk for de hyggelige kommentarene deres! Blir helt rørt jeg...
Skulle ønske jeg kunne bake kjeks og dele med dere alle, men det blir vel kanskje litt vanskelig...


I går lagde jeg og storebror Peanut butter brownie cookies, og de ble kjempegode! Storebror er helt gal etter peanøtter, så jeg tenkte at dette måtte bli en hit! Men de fikk en heller lunken mottakelse, da han ikke er så veldig glad i sjokolade... Jaja, mer på mor!


I dag er det middagsgjester her i heimen, vi skal feire svigermors bursdag med god lasagne (nei, ikke den med hestekjøtt), mannen har laget hjemmelagde baguetter fra Manuelas bakebok, og jeg står for hjemmelagde kjeks og bursdagskake. Må bare forte meg ut og kjøpe bær!

God søndag, fine folk!

3 kommentarer:

  1. De så gode ut :) Legger meg til som følger hos deg også jeg ;) Håper du blir med på utfordringen!
    Klem Renate

    SvarSlett
  2. ser ut som dere har hatt en finfin søndag!
    nydelige bilder du har her inne også må jeg jo si GRATULERER med galleriplass!
    så STAS:)
    ønsker deg en fin ny uke!
    klem cathrine

    SvarSlett
  3. Hei Kristine,
    Titter innom for å fortelle at du er den heldige vinner av Giveaway på bloggen min BirdByBird. Har aldri vært her inne før, men skal si det var fint her. Masse fine bilder. Send meg en mail med adressen din, så kommer det pakke i posten. (kariny@haugnett.no)
    En fin kveld og klem til deg

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!