fredag 9. november 2012

SNART UT PÅ TUR

Mannen i huset hadde bursdag denne uken, og gaven var en langhelg i K ø b e n h a v n !


Vi drar i månedsskiftet november/desember, og jeg gleder meg stort!

Vi tar med oss lillebror, mens storebror skal få prøve seg en langhelg 
alene sammen med (les: slite ut) bestemødrene.

Jeg gleder meg til å vandre gatelangs uten mål og mening i julepyntete gater. 
Til å sitte på kafé og drikke kakao, og til å shoppe julegaver. 
Gleder meg til se Tivoli, og til å se på plakater i museumsshopen på Louisiana.

Gleder meg også til å bo på Axel Hotel Guldsmeden midt i København, 
med kun økologiske produkter og fine Bali-inspirerte rom. 
Se bare her:



Hvis noen har noen gode København-tips er det bare å komme med dem!
Vi satser på at lillebror er like grei å ha med på tur som det storebror var på samme alder. 
Da reiste vi til Paris, og det fungerte perfekt.  ;)


Storebror under Eiffeltårnet i 2011

Også må jeg få takke for at dere vil være med på give awayen min!
Det er veldig stas, og ikke minst morsomt å se hvem noen av dere som leser bloggen min er!

Hvis du vil være med, kan du gå inn HER

God helg!

1 kommentar:

  1. Så gøy med en tur til København! Det er en by jeg liker veldig godt.
    Herlig bilde av storebror i Paris! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!