torsdag 22. november 2012

Nybrukt sjenkhylleting på kjøkkenet

Noen bilder fra kjøkkenet i dag. Et hjørne har stått litt tomt, men da lillesøs skulle kvitte seg med en fin, svart sjenk med hyller, 
var jeg kjapp med å nevne at den kanskje hadde passet inn hos oss...



Har fylt opp med noen ting jeg liker godt, bortsett fra på nederste hylle - den må babysikres litt for tiden.

Tusen takk, Ninus minus!

Forferdelig vanskelig å fotografere om dagen. Må ta bilder i tussmørket, så kvaliteten blir så som så... 
Fotointeressen er ganske fersk for meg, så jeg hadde liksom ikke dette problemet i fjor vinter. 
Vet ikke helt hva dere drevne fotografer gjør, men.. Her balanserer jeg kameraet oppå bøker, vinkler det inn og støtter opp med et par håndklær, også trykker jeg på selvutløseren...
Ønsker meg kamerastativ til jul jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!