fredag 2. november 2012

HERLIG! DET ER FREDAG!


Planleggingsdag i barnehagen, så huset er ikke helt klart for helg enda akkurat, 
men satser på å få tatt det verste i løpet av ettermiddagen. 

Klarer liksom ikke å slappe av på fredagskvelden når ting flyter og hybelkaninene lusker i hjørnene ;)



Jeg har fått opp et par gardinfag på den lange vindusveggen vår!

Vinduer, terrassedør og dragere i taket, gjør sitt til at gardiner ikke er så enkelt.
Men et par gardinfag i hver ende av vindusveggen både rammer inn og myker fint opp. 
Jeg syns det er fint med åpne vinduer som slipper inn mest mulig lys, så gardinene henger fast.

De går også fra gulv til tak, og plutselig ble takhøyden så mye større!


Jeg prøver å få det meste ut av gladiolene mine, og har kuttet av toppene og satt de i vann. 
Håper de holder gjennom helgen ;)

God helg!


2 kommentarer:

  1. Vi har levd i gardinløse hjem i evigheter... Har liksom aldri fått dreisen på gardiner. Men her i nytt hus synes jeg faktisk vi må ha det, i alle fall på stua. Det var en lur ide å gjøre det sånn som du hadde gjort det! Kult :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!