søndag 1. juli 2012

TAKK

Jeg har rundet 5000 sidevisninger, og er så veldig glad! I det siste har det kommet til en del følgere, og det syns jeg er så morsomt! Jeg setter stoooor pris på de fine kommentarene dere legger igjen!

Jeg feirer med créme brulée is (balalaika, den er god!), men den får dere ikke se bilder av, for den ble spist opp ganske fort..

Jeg viser dere et par helt random bilder i dag, det første av en "formaningsplakat" jeg har laget til rommet til storebror.
Idéen fant jeg på Pinterest (så klart).



Storebror hadde siste dagen i barnehagen på fredag, før han begynner i helt ny barnehage her hvor vi har flyttet, til høsten. Han skjønte ikke så mye av det hele, det var nok mest mammaen som syns det var vemodig. Vi (jeg) laget noen enkle kort av malekunsten til storebror, limte inn et bilde og skrev en personlig hilsen inni. Kortene ga vi til de voksne på avdelingen hans. Ikke mye, men en ektefølt hilsen hvertfall :)

Håper dere har hatt en fin helg, min har vært full av sykdom igjen, men det gidder vi ikke å snakke mer om ;)

2 kommentarer:

  1. Så fin plakat du har laget!
    Kjedelig med sykdom i helgen. God bedring og en frisk, ny uke ønskes deg!

    SvarSlett
  2. Så koselig at du kom innom i dag:) gleder oss til du er tilbake!
    Marthe

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!