mandag 30. juli 2012

MAGASINER OG EN ANBEFALING


Alle disse magasinene! Hva skal man gjøre med dem? For oss som er interessert i interiør, blir det jo en hel del etterhvert. Jeg er en av de som kan "spare" på et nytt magasin kjempelenge, helt til den perfekte lesestunden dukker opp. Akkurat nå har jeg tre nye magasiner som bare ligger og godgjør seg og venter på å bli lest - JIPPI!


Men hva i alle dager skal man gjøre med dem når man har lest dem? Jeg finner jo så mye inspirasjon i disse magasinene, så vil ikke kaste dem heller. Og rive ut sider har jeg liksom ikke hjerte til heller. Føler at jeg ødelegger et åndsverk...

Har dere noen gode tips? Hva gjør du med dine magasiner?

-----

I ferien kjøpte jeg et nytt blad, KK Living, fordi jeg syns forsiden var så fin og matt. Var redd bladet skulle være litt traust, men det var kjempefint! Mulig jeg var noe preget av å sitte i et sommerhus uten nett i øspøs regnvær, men det tålte en andre gjennomlesning også, så da må det jo være bra.

Likte spesielt denne reportasjen med fine farger og massevis av sjel og sjarm!


                              sukk... det teppet...


Denne grønnfargen syns jeg var helt nydelig, og den skal inn på lillebror sitt rom i en eller annen form om ikke lenge!


ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN STRÅLENDE GOD UKE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!