mandag 18. juni 2012

EN FANTASTISK DAG



Dåpsdagen er vel overstått, og for en dag det var!  Hele dagen var bare fantastisk fra start til slutt! 
Å tilbringe en hel dag sammen med familie over fire generasjoner, er noe av det koseligste jeg vet. 
Våre to små var nydelige i like bunader, været var på vår side, maten smakte og gjestene koste seg. 

Vi hadde feiringen hjemme i det nye huset, og det var morsomt å vise det frem til familie som ikke hadde sett det før.









Jeg hadde lagt ned mye arbeid i bordpynt og koste meg virkelig med å lage pom poms, bordkort, 
papirhjerter og å "møblere" alt sammen utover bordene. 
Jeg syns bordene ble så søte og sommerlige med sine mintfarger, litt tre, hvite lys og fiiiine markblomster (takk svigermor!).
Vi serverte champagne og jordbær, og hvitvin og reker med diverse sauser og tilbehør. 
En meny som passet veldig godt til både været og stemningen. Til slutt hadde vi selvfølgelig masse deilige kaker ;)


Tusen takk til alle som gjorde dagen så spesiell og minneverdig! 
Nå venter en ny uke, og jeg gleder meg litt til å ta fatt på oppgaver som ikke innebærer dåpsforberedelser ;)

Ønsker deg som er innom en fin uke!




1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!