torsdag 14. juni 2012

DET BLOMSTRER



Er vel litt over gjennomsnittet opptatt av markblomster, syns de er det vakreste som fins. Denne fine buketten er en test til den nært forestående dåpen, og det er svigermor som har plukket til meg. Den hvite blomsten er vel strengt tatt en hageblomst, men den hadde forvillet seg utenfor en hage altså!

Jeg føler meg veldig kreativ for tiden, og forsøker å la pennen flyte på kveldene. Det blir gjerne et par skribletegninger, og motivet blir ofte blomster. Syns det er morsomt å lage fantasiblomster og dekke hele arket med dem.

Jeg må vel prøve å fargesette noen av dem, men akkurat nå syns jeg de er fine som sort/hvite strektegninger også.

Snart helg nå, og den er proppet full av fine ting for vår del!

1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!