onsdag 28. desember 2011

Fiiine julegaver!

Det viste seg at det var veldig lurt å legge ut ønskelisten sin på bloggen :D

Ønskelisten min var egentlig en liste for meg selv med ting som jeg tenkte vi kunne 
kjøpe til huset etterhvert.. Men så var vi altså så heldige å få flere ting på listen!


Masse fine hudpleieprodukter, bøker, søte lys og se hva som ligger i bunn!!


Vi fikk Electrolux ergorapido av mor, denne gleder jeg meg til å ha på kjøkkenet! 
Siden vi har sentralstøvsuger i det nye huset, skal det bli bra å ha en enkel, 
effektiv støvsuger som kan ta alle matsmulene uten at jeg må dra fram den store hver dag:)


Også fikk vi Skaugumbestikk til fire! 
Det er en veldig god start syns jeg, og bestikket er enda finere i virkeligheten.


Jeg ønsket meg kjøkkenforkle, og det fikk jeg! 
Og en ekstra fin detalj er jo navnet på forkleet; Bastian, som er navnet på vår lille gutt! 
Kjempefine farger, dette gleder jeg meg til å kokkelere med i det nye kjøkkenet.
I tillegg fikk jeg abonnement på interiørblader, elektrisk tannbørste, 
rettetang, gavekort og masse masse mer. 
Nesten flaut hvor mange gaver man får når man er blitt voksen..


Også må jeg vise dere en helt fantastisk liten sak jeg fikk av min kusine Wenche 
som er multikunstner og lager alt mellom himmel og jord. 

Jeg sendte nemlig en link til denne lille, hendige saken fra Pinterest i sommer en gang, 
og jammen fikk jeg den til jul! Den er helt genial! 
Den henger på laderen som står i sokkelen, også putter man bare mobil og ledning oppi lommen. 
Jeg irriterer meg over ladere og ledninger som flyter overalt, men dette ser jo kjempefint ut :)

Jada, jeg vet at jeg har verdens eldste mobil, men den funker hvertfall!

Så tusen takk for alle flotte julegaver!

Nyt de siste dagene av året!

1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!