fredag 11. november 2011

Ø n s k e l i s t e


Pur norsk har lansert det klassiske bestikket Skaugum
med ekte treskaft som tåler oppvaskmaskin! Bestikket er helt nydelig,
men vi har ikke ønsket oss det av den enkle grunn at det ikke
fungerer i vår hverdag å håndvaske bestikk (i hvilken familie fungerer det egentlig?)
Men nå; dette er virkelig på ønskelisten til det nye huset!

Mon Amie porselensserie fra Rørstrand. Bilde funnet her

Dette ønsker jeg meg som frokostservise i det nye huset. 
Er så lei av å bare kunne tilby gjester kaffe i reklamekopper.. 
Serviset er fra 50-tallet, og har lenge blitt solgt for en dyr penge på auksjon, 
men nå er det satt i produskjon igjen! 
Så det tilfeldigvis i Iittala-butikken på Nordby-senteret på svenskegrensa, 
så spørs om ikke det blir en liten harry-tur om en stund..
Electrolux Ergorapido
Et lite romantisk ønske, men med snart to små er dette noe jeg virkelig ønsker meg!




Fantastiske oppbevaringsboksene Keep fra Sagaform som fortjener 
å stå framme på det nye kjøkkenet vårt!


Også disse ekte Mad Men-brettene!




Y-stolen av Hans J. wegner har jeg ønsket meg i mange år. 
Nå har de kommet i nye, moderne farger, men vet ikke om tre eller 
kanskje sort allikevel er den jeg liker best.. Foto: Carl Hansen & Søn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!