fredag 25. november 2011

Vi blar om en side...

Og nærmer oss et nytt kapittel. I dag har vi offisielt flyttet inn hos mor, og skal ikke sove mer i rekkehuset. Litt vemodig å tenke på, vi har hatt litt over tre veldig fine år i det huset, og har fått mange gode venner i nabolaget. Men det er likevel godt å komme et skritt nærmere enebolig-drømmen.

Mor er så snill og generøs å låne oss to soverom og masse plass fram til vi får huset i januar. Er litt usikker på om hun vet hva hun begir seg ut på, det er ikke bare bare å ha en ekstremt aktiv 15 måneder gammel gutt i hus!

Vi har pakket nærmere 50 esker (hjelp, så mange ting man egentlig har!!), og kjørt bort til snill familie. Det begynner å bli tomt i huset, og det gikk opp for meg at vi flytter, da gardinene kom ned tidligere i dag. Det er utrolig hva gardiner gjør med et rom! Nå er det kun det ukurante som er igjen å pakke, du vet: boden med ved, blomsterpotter, poser med jord, gammelt rusk og rask som egentlig ikke passer opp i noen esker! Det blir morgendagens innsats før søndag er den store flyttedagen med hele familien. En dag jeg gleder meg masse til!

Skal ta noen bilder av flyttekaoset, men i mellomtiden koser jeg meg med bilder av denne flotte fotovesken. Har veldig lyst på en veske som rommer alt jeg trenger til kameraet mitt. De forskjellige linsene, kabel og lader etc. Denne er fra Fotobag.no og heter Kelly Boy.





Kelly Boy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!