fredag 12. oktober 2018

Ny i verden




En befaring på Kløfta, en liten tur til legevakta og nå litt jobbing. Dette er fredagen min.
Jeg har vært og sett på en ny morsom jobb jeg skal gi et tilbud på, og jeg var akkurat ferdig på befaring da de ringte fra skolen og fortalte at Lillebror hadde ramlet og slått hodet sitt. Så da tok vi en tur til legen, men alt ser fint ut. En stor, sår kul, men ingen kraftig hjernerystelse eller andre skader.

Så nå skal jeg prøve å trylle ferdig litt jobb før helgen kan komme.
I morgen skal vi på dynga med restene dra drivhuset, og det stikker litt i hjertet.
Jeg skulle ønske drivhuset fremdeles stod der, og at jeg heller kunne konsentrere meg om å rydde ut av det og gjøre det klart til vinteren.

Men nå er det nå en gang sånn, så da får vi hvertfall rydde opp litt i hagen, så vi er klare for en ny årstid og litt snø.



Bildene til dette innlegget er fra en liten fotoseanse jeg hadde med min venninne, Maria for en tid tilbake. Hennes lille gutt ville absolutt ikke sove mens jeg var der, og det gjorde fotograferingen noe utfordrende. Alle som har forsøkt å ta bilder av våkne nyfødte, vet at armene og ansiktet beveger seg heeeeele tiden. Til tross for at jeg var engstelig for at jeg ikke hadde klart å produsere ett eneste bra bilde, syns jeg det var flere som var sjarmerende.



Han sovnet selvfølgelig rett etter at jeg hadde gått ut døra, sannsynligvis helt utslitt etter all ståheien.

Fredagen er endelig her, og jeg gleder meg til å slenge beina på bordet og se litt på den serien jeg ser på akkurat nå. God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!