onsdag 3. oktober 2018

En onsdag i høstferien




Müsli, te og juice til frokost. Lese mail og starte på planene til en kunde som venter tålmodig. Smågutta mine er på høstferie hos Bæmmæm, og jeg nyter at det er ingen som skal kles på om morgenen, ingen matpakker å smøre og ingen forstyrrende lyder.
Kun mine egne tanker, og litt bakgrunnsmusikk om jeg føler for det.

Jeg har jobbet lange, slitsomme dager, men det føles allikevel litt som ferie å vite at når jeg kommer hjem på ettermiddagen, kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil. Spise det vi to voksne vil ha til middag, se på den serien vi har lyst til og legge oss uten å være redd for at noen skal vekke oss i løpet av natta.




På fredag drar vi sammen på høstferie til Hafjell, og det blir koselig å ta en tur til Lilleputthammer og ellers kose oss på hytta. Gleder meg til å se fjellet i full høstdrakt. Elsker fjellet på denne årstiden, med fargesprakende fjellsider og krisp luft.

Bare en liten dag til med jobb, så setter vi oss i bilen for en liten miniferie.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!