onsdag 28. mars 2018

Påskeferie!







De første dagene i påskeferien har vi tilbragt hjemme og kost oss med avslapning, Playstation, litt påskeverksted, sol på verandaen og på å få litt orden i huset igjen. Den siste tiden har vært så hektisk for alle, og da er det gjerne huset og klesvask som får lide. Jag brukte et kvarter på å finne sokker til gutta den siste dagen før påskeferie, og jeg ga opp før jeg fant to like. Så det var absolutt på høy tid at vi så bunn av skittentøyskurven og støvsugde litt.

Sola har varmet ordentlig godt disse dagene, selv om det til tider har vært ganske så surt. Alle hjalp til med å måke verandaen, så den er allerede innviet for sesongen, men vaffelsteking og soling.

Vi har også laget fine påskeegg, sammen med lille kusine og Bæmmæm.
Alle fikk male på egg, og de ble så fine da jeg hang dem på den gamle, krokete trollhasselen jeg har spart på.







I morgen bærer det til fjells for litt skigåing, grilling og after ski. Det blir fint det og! Gleder meg til å presse det siste ut av denne vinteren, og formelt vinke hadet til den når vi setter nesa hjemover igjen på søndag. Jeg er SÅ klar for ordentlig vååååår!

Ønsker dere trofaste sjeler som er innom en fin og deilig påskeferie!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!