tirsdag 7. mars 2017

Snart vår!





Å, nå må bare våren komme for alvor!
Jeg vil ha verandadøra åpen, unger som løper inn og ut som de vil og lukten av grill i nabolaget.
Jeg vil plante og så, få myggstikk og brune legger.
Jogge i skogen og avslutte med et bad i tjernet, ååååå!
Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til vår og varme dager!

Og siden jeg er helt syk etter vår og varme, bestemmer selvfølgelig vinteren seg for å komme i stedet.
Kaldt og snø har vi her nå. Skiene står så optimistisk i garasjen og jeg har mest lyst til å spy av hele greia.

Jeg vil kjøre motorsykkel, lære gutta mine å sykle og spise is. VÅR!

Knipset noen bilder i helgen det lille kvarteret det var ryddig.
Det var sol inn av vinduet og vi innså at vi må ha vårrengjøring! Phu.





Snart midt i uka igjen! Hva skjer med dagene da?
Jeg er trøtt, så nå er det over og ut.




1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!