søndag 26. februar 2017

Vintersnaps





Så var det plutselig gått en hel uke til. Dagene går så altfor fort!
Jeg tok med meg gutta mine og dro sammen med mormor på hytta på torsdag, og det var så deilig.
Torsdag og fredag var det strålende sol og helt påskestemning på fjellet. Vi gikk på ski og akte og kom hjem igjen i går kveld.

Og det var ikke den verste dagen å være hjemme på i dag!
Strålende solskinn, masse snø og nesten varmegrader. Nå er det snart ordentlig vår!

Her er noen glimt fra våre fridager. I morgen er det hverdag igjen, og vi må finne frem skolesekk og utetøy igjen. Gutta har jo hatt en hel uke fri, så de blir nok ikke så lette å få opp i morgen.






Nå skal jeg se et par episoder av noe gøy før det er senga på meg og.
Ha en fin søndagskveld!









1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!