mandag 13. juni 2016

Spennende photoshoot!









Før helgen hadde vi spennende besøk her hjemme av både fotograf og journalist som tok bilder rundt i huset. Jeg kan trygt si at det aldri har vært så ryddig her før! Det var masse jobb i forkant med å få ting og tang ferdig (vi har vel alle sånne småting som ikke blir ordnet før man skal selge igjen..?), og det var i tillegg hektiske dager på jobb.

Men ferdig ble vi, og to kjempesøte damer var sammen med meg hele dagen, og vi skravlet og koste oss. Besøket skal resultere i en artikkel (vi skal ikke selge), og jeg gleder meg masse til den kommer på trykk. Jeg vet ikke helt når, men jeg skal nok huske å si ifra ;)

Veldig spennende og morsomt å se hva andre tenker om vårt hjem. For oss er jo dette bare et hjem, et hjem som har vokst seg til over tid og som er personlig for oss og for hvem vi fire som bor her er.
Jeg hører ofte at "å, du har det sikkert veldig flott hjemme, du som er interiørarkitekt!" Jeg syns jo at vi har det fint, men jeg tror nok det overrasker mange å se hvordan vi har det. Her er ingen minimalisme, ingen hvite, stramme vegger og veldig få, dyre designobjekter. Det er langt ifra strigla til enhver tid, og hjemmet vårt reflekterer like mye mine tre gutter som det gjør meg. Jeg liker å tro at vårt hjem har sjel, varme og sjarm. Noe jeg syns er mye viktigere enn å ha de riktige tingene.





Vi har også fått vårt siste kunstverk i hus: et helt nydelig maleri av Vibeke Slyngstad.
Dere ser en liten del av det på bilde nummer to, jeg lover å ta et par bilder av hele maleriet. Det er helt fantastisk!

Nå skal jeg krype ned under dyna og få meg litt søvn. Noe som trengs om jeg skal komme meg helt til sommer-målstreken om noen uker ;)

Sov godt!



1 kommentar:

  1. Så flott hos dere!
    Å nydelig maleri.
    Så spennende med et slikt besøk,blir nok gøy & litt skummelt å sitt eget på papir.
    Ha en fin tirsdag.
    Klem Christina

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!