tirsdag 21. juni 2016

En liten titt innom







Ojojoj, som tiden flyr!
Lange, lange dager på jobb, mye som skal være ferdig før det er ferie om litt over en uke.
Har jeg nevnt at jeg gleder meg...?

Da drar vi til sydligere strøk, og jeg skal ikke gjøre noe annet enn å ligge i en strandstol, bade og rusle i sandaler. I hele TO uker! Det blir så bra!





I helgen fotograferte jeg et bryllup, og det var kjempegøy! Men akk, så slitsomt også! Over seksten timers arbeidsdag, med full trøkk hele dagen. Fotografering av brud og brudgom før vielse, hard jobbing før, under og etter vielsen, og fotografering gjennom hele bryllupsmiddagen, inkludert brudevals og kakeskjæring. Phu! Det skal sies at jeg var så sliten at jeg følte meg fyllesyk på søndagen!

Foreløpig har jeg kun skummet meg gjennom alle bildene jeg tok. Jeg må ha litt mer overskudd når jeg begynner på redigeringsjobben. Også håper jeg at jeg får lov til å dele noen bilder med dere etterhvert :)

Nå er det leggetid! Ny dag i morgen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!