torsdag 12. november 2015

I LOVE AMSTERDAM II





Nå er det allerede godt over en måned siden vi var i Amsterdam, men jeg har enda ikke fått vist mesteparten av bildene. Det var en så super tur med masse gåing, shopping og kos. Vi hadde ingen planer da vi dro dit, bortsett fra å ha det gøy og se hvor dagene førte oss.

Vi trasket gjennom alle kanalene, spiste da vi følte for det og tok en øl da vi hadde lyst til det. Med en mann som er veldig flink til å shoppe (ja, han er faktisk det) kom jeg hjem igjen med nye klær og litt tommere lommebok. Og en av oss kom hjem med en tatovering de ikke hadde fra før ;) Jeg sier ikke hvem :D




Amsterdam er full av små perler, som kaféer, butikker, en sykkel på et gatehjørne og en second hand store eller tre. Deilig atmosfære og hyggelige mennesker.





Vi bodde i museumsdistriktet, og hadde gangavstand til alt av interesse. Vi ruslet rett inn i sentrum og tilbrakte absolutt mest tid i de ni gatene ved kanalene. Så på rare hus og båter, var på loppemarked, i Red Light District og spiste mexikansk takeaway i en tatoveringssjappe. Gøy!




Har du sett en så fin fasade noengang? 
Vakre steder og objekter som dette dukket opp overalt, det var bare å ha øynene med seg!








 Amsterdam er absolutt en by jeg må tilbake til!


Det første innlegget fra Amsterdam kan du lese HER.





1 kommentar:

  1. Så herlige bilder å se! jeg har vært to ganger i Amsterdam, og vil definitivt tilbake! Jeg kjenner virkelig igjen atmosfæren du har fanget opp gjennom objektivet ditt. :)

    Monja

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!