søndag 18. oktober 2015

En lørdag i hagen


Jeg rakk en time i hagen i går, og fikk startet litt på høstoppryddingen. Jeg klippet ned bringebærbuskene og ryddet opp i grønnsakshagen. Gleder meg til å fortsette i dag!







I dag skal hagemøblene inn, og blomstereng-hagen min må klippes litt før snøen kommer. Tenkte jeg skulle slenge på litt jord på barken som ligger i hagen vår, så kan den ligge og godtgjøre seg til våren. 

Prosjekt blomstereng gikk ikke akkurat strålende i år. En og annen ringblomst kom opp, men ikke de store greiene. Jeg fortsetter neste år, og satser på at all hvitveisen jeg flyttet inn i hagen vår kan blomstre neste år. Bare å krysse fingrene!




Måtte også ta med et bilde av meg selv hvor mine grå hår får skinne i all sin prakt! :=D
Syns det er mest fascinerende, og ikke spesielt plagsomt. Jeg er nemlig ingen fan av å farge håret, så får vi se hvor lenge jeg kan ha mine grå lokker ;)



Nå er det på med klær og ut i skogen!
Bæmmæm kommer også, og vi skal gå til leirplassen og grille og lage pil og bue (som vanlig)

Håper du har en fin søndag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!