tirsdag 13. oktober 2015

Det lyset





For et lys da jeg kom hjem fra jobb i dag! Måtte frem med kamera og knipse litt før høstmørket tar helt over ettermiddagen. Jeg fortrenger effektivt at det ikke er lenge til det er mørkt når jeg står opp og mørkt når jeg kommer hjem igjen. Ugh, verste tiden på året. 

Men høsten er fin og. Det er så klar og fin og kald luft, og alt blir liksom tydeligere. Jeg elsker de vakre fargene, at man kan ha på seg flere lag med klær og at de rare løkblomstene dukker opp i butikkene. Liker derimot ikke at vinduene helt tydelig trenger en vask og at støvet nærmest roper "her er jeg!" i høstsola.







Min monstera-plante vokser ut over sine bredder, og hele stuegulvet er dekt med togbane.
Vi venter på pappa som kommer hjem fra jobbreise i kveld.
Det blir fint!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!