søndag 30. august 2015

Roen senker seg





Så senker roen seg etter en veldig fin bursdagshelg.
Vi har feiret vår femåring to ganger denne helgen, og nå var det godt å synke ned i sofaen.

Jeg kunne vel strengt tatt trengt en liten helg til, men...
Vår nå plutselig store gutt er kjempefornøyd med feiringen, og har fått så mye fint at han egentlig ikke har tid til å legge seg i kveld.

Ny uke i morgen, og jeg tar med meg inspirasjon fra Gave- og interiørmessen i Lillestrøm inn i jobbuken. Jeg jobber med et hytteprosjekt, og trengte sårt litt påfyll i hodet. Det fikk jeg på messen! Mange fine stands, og utstillingen om nordiske tendenser var veldig spennende. Jeg har lagt ut noen bilder på instagram (@kristinestoreide).

Ønsker deg en fin søndagskveld og en god ny uke!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!