onsdag 15. juli 2015

Fjæra og kafébesøk






 Med nye gevær på ryggen og tur til fjæra, var lykken komplett for to små gutter på ferie. 
Å leke sjørøver i en båt på land var helt topp! 
Det var ikke akkurat lett å få dem hjem igjen til kveldsmat i kveld.




Kafébesøk på Hamarøya har vi også fått tid til i dag. 
Og jeg ble foreviget i et særdeles konsentrert øyeblikk mens jeg kjører bil ;)


Mine to små har fått seg en ferieklipp, av en mor som absolutt ikke er noen frisør.
Min minste ble med ett så stor når det lange håret forsvant med saksen.


Nå syns jeg dagene begynner å gå fort. Det er alltid sånn i ferien, det tar litt tid å komme seg inn i ferierytmen, men når den først har kommet, ja da raser dagene av gårde syns jeg. vi har heldigvis lenge igjen, og har enda ikke bestemt returdato fra dette paradis her i nord.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!