onsdag 20. mai 2015

Plants of music!

                                                                                                                                                    Annonse




Plantasjen har en morsom kampanje gående nå hvor ulike blomster rocker løs til musikk.
I den forbindelse har de en konkurranse hvor du kan vinne et gavekort til en verdi av 500,-

Jeg måtte selvfølgelig prøve meg, og fikk testet Flipagram i samme slengen. Siden mannen min mener jeg er teknisk tilbakestående, må jeg si at jeg er ganske fornøyd med videoen min ;)

Ta en titt! (ps, må sees med lyd)




Du kan også være med i konkurransen, da må du gjøre følgende:
  • Få blomstene dine til å danse (det er hemmelig hvordan jeg fikk mine til å danse, hehe)
  • Lag en film av det
  • Last den opp på Facebook eller Instagram og tag med #plantasjen

Konkurransen går til 31. mai.


Her kan du se kampanjevideoen fra Plantasjen:




Lykke til!




1 kommentar:

  1. Så morsomt da!
    Syns nå du fikk det bra til jeg ;)
    På den kattebilde av Lurifax har jeg brukt blender f.2 :-) Brukte 50 mm,men liker å gå opp til 1.8 evt 2,for å få skarpere bilder.
    Nyt dagen.
    Klem Christina

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!