lørdag 15. februar 2014

Vårlige farger




Så heldig er jeg, at jeg har to fantastiske, flotte forlovere som skal ta vare på meg på bryllupsdagen min,
og også i tiden før.
I dag var det planleggingsmøte, og vi hadde en koselig lunsj i byen.
Etterpå tuslet jeg litt rundt i sentrum, og selv om jeg jobber sentralt er det noe jeg aldri har tid til.
Veldig deilig med egentid, selv om været var surt.

Kjøpte masse tulipaner, noen av dem skal gis bort i morgen.
Kjøpte også makroner, én pakke til oss (meg) og en som skal gis bort sammen med tulipanene.
Gleder meg til lørdagskosen...

Fine, deilige farger, fikk helt vitamininnsprøyting bare av å stå i butikken ;)

Jeg og vil ha!

God lørdagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!