søndag 2. februar 2014

Fin helg og lavere skuldre


En enorm mengde tegninger til et stort prosjekt er levert, og jeg er lettet!
Jeg vet at det er mye jobb som gjenstår, det er ikke overtakelse før om et helt år, 
men jeg er forbi en stor milepæl!

Dette har vært første helgen på lenge hvor jeg har vært tilstede både i kropp og i sinn.

..............



Og jeg tok en stor beslutning på lørdag formiddag som også gjør at jeg er lettet: brudekjolen er i boks og henger i skapet! Og den er nydelig! Så klart :)

Kjøkkenet har faktisk vært ryddig stor deler av helgen og, takket være supersøster som hjalp meg med barna på lørdag da far i huset var ute og drakk øl ;)

Og treigeamaryllisen min kommer endelig ut.
Merkelig med sånne høytidselementer til feil sesong... Blir liksom helt galt.

Uansett, nok skravling, god ny uke i morgen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!