mandag 24. juni 2013

en kirkebenk

                                                                                                                                            sponset ferie



En kirkebenk, skakke mursteinsvegger og dype vinduskarmer med pelargonia. Et vakkert sommerlys inn låven på Mårbacka, Selma Lagerlôfs hjem. Vakkert!


Dette er alt jeg rekker mellom bading i spaavdelingen på Selma Spa, pakking av bagasje i vår toetasjes suite og turing videre til Rottneros Park i dag. Livet er hardt, dere!

Håper din mandag starter bra!



.............



Dette innlegget er en del av en serie innlegg om vår reise til Värmland i Sverige. Vi var så heldige å vinne en reise med Magasinet Reiselyst og VisitSweden. Vår reise kan du følge på Magasinet reiselyst på nett. Jeg skriver om turen vår her inne fordi jeg har lyst til det, jeg er ikke betalt for det. Alle meninger og bilder er mine egne.

Turen vår kan du følge HER!

1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!