søndag 21. april 2013

søndagsglimt



Fritert jalapenos og søtpotetchips fra søndagsmiddagen i dag. 
Fine farger.


 Lillebror er helt oppslukt av putte-leker om dagen. Jeg kan ikke huske at storebror var like fingernem ved samme alder... Kanskje vi har en liten fremtidig håndverker i hus?


BOBLE!


Storebror fikk vaske de nye dyrene fra loppis i en bolle med vann. 
Mor slo to fluer i én smekk; rene leker, og jeg slapp å vaske dem ;)


Jeg har hverken drivhus eller spesielt grønne fingre (pelargoniene mine har dævva - dritt), men én dag! 
Skal jeg ha begge! Jeg startet med fine potter på loppis i dag.

...............

Og dere: jeg syns det er så stas med de nye følgerne som finner veien hit! 
Tusen takk for de fine kommentarene dere legger igjen!
Thank you so much for visiting and for your comments!

Jeg planlegger en liten give away her snart, tenkte å feire snart 100 følgere og straks 300 innlegg!

Stay tuned!

1 kommentar:

  1. Herlige søndagsglimt! Og de bildene av vannet under her - såå fine!

    Ha en fin ny uke, Kristine!

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!