fredag 26. april 2013



Lange kvelder med jobb og også koselig sosialt samvær gjør sitt til at det er ekstra deilig med helg i dag. Huset er langt fra vasket og ryddet, men det gjør ingenting. Nå er det beina høyt og en rolig og tidlig kveld som gjelder.



Ranunklene synger på siste verset, men jeg tyner dem i kjent stil.


Jeg syns kronbladene (heter det det?) er fine også jeg.

Jeg ønsker deg en strålende helg! 

Her er det en variert helg med loppis, bursdag, shopping(fikk lønn i dag!) og litt trefelling på programmet.


3 kommentarer:

  1. Sukk
    Så fin vase og blomst.
    Lekre duse farger.

    God helg

    Mari

    SvarSlett
  2. Fine bilder!

    Angående København-turen. Jeg skal ikke bli med, nei... Har veldig lyst, men pga en dyr ferie senere i sommer, kan jeg ikke bruke så mange tusen på den helgen. Dessuten har jeg jobbehelg, så da blir det ekstra vanskelig.

    Ha en fin helg! Høres ut som dere har mye morsomt på planen. :)

    SvarSlett
  3. Go` helg til deg, klem Kjersti

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!