søndag 16. desember 2012

Jul på peishylla

Noen ganger er det helt greit å ha en enorm åttitallspeis.
Som da jeg fikk lyst til å pynte som de gjør i Disney-filmene!


Jeg har laget meg en girlander som jeg har pyntet med ullpompomer, litt stjerner og noen fine tags med ordene "god jul," som egentlig er merkelapper fra i fjor.
Så nå begynner det virkelig å bli jul her! Men det er kanskje også på tide, det er jo bare en uke igjen til den store dagen. 
Jeg og storebror har bakt potetmelstopper i dag og, så nå er vi i rute syns jeg.





Girlanderen har jeg laget ved å klippe opp en pakke med granbar jeg kjøpte på blomsterbutikken for 30 kroner. 
Jeg tvinnet den sammen igjen med litt ståltråd, og den ble akkurat lang nok til å dekke peishylla.

Her har vi hatt en rolig helg; litt julebord, litt rydding, mye snømåking og koselig besøk. 

Håper din helg også har vært fin!




2 kommentarer:

  1. Julestemning!!! Eg får lyst på 80-talls peis kvar jul, den kler liksom julepynten så godt :-)

    SvarSlett
  2. Ohlalala! Såå lekre bilder :)

    For en tid tilbake spurte du meg om noe bloggteknisk, og jeg håper du finner svar på dagens innlegg inne hos meg :)

    http://www.fabelaktive.com/2012/12/bloggteknisk-div-fra-sprretimen.html

    Stor klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!