søndag 30. desember 2012

Året i bilder

Da er det bare en dag igjen i 2012, og som interiørblogger er det vel obligatorisk med en liten oppsummering? 2012 har vært et særdeles begivenhetsrikt år for oss. I januar overtok vi nøkkelen til det nye huset, vi har pusset opp, flyttet inn, og i mars kom lillebror til verden!

Jeg har jo også bare blogget i litt over et år, så dette er nesten en oppsummering av hele bloggen dette;)

Here goes!



I begynnelsen av januar stod vi med nøkkelen i hånda og lurte litt på hva vi hadde begitt oss ut på. Jeg med stor mage og kun to måneder til babyen skulle komme, i tillegg hadde vi en rimelig aktiv 1,5-åring å passe på. Phu, her måtte det jobbes!



I februar begynte vi så smått å se fruktene av det harde arbeidet.
Furua gikk fra å være gul og kjip, til å bli hvit, hvit, hvit!


I mars flyttet vi inn en søndag. Lørdagen etter kom verdens skjønneste lille lillebor til verden, litt før tiden. 
Noen få ting hadde funnet veien opp av eskene, babyklærne var ikke en av dem...



Vi bodde oss mer og mer inn, og i april hadde vi middagsgjester på det nye spisebordet, 
og stringhyllen kom opp på veggen på kjøkkenet.



Skylinen til storebror ble ferdig i mai, boklister kom opp på kjøkkenet og nytt møter gammelt i stua.



I juni feiret vi dåp i stua for vår nydelige Birk, og det var stor stas å vise fram huset til familien!
Både kjøkken og gjesterom får et mer "ferdig" preg.


I juli regner vi stort sett bort på ferie, og jeg bruker tiden til å ta bilder inne på mitt sommerparadis.
Vi får også inn et nygammelt teppe i stua.


I august feiret storebror 2-årsdag med masse kaker og ballonger! Jeg hadde også mitt første "hjemme-hos-" innlegg, som har blitt en liten gjenganger her på bloggen.
Hvis du vil se alle disse innleggene, kan du bare se under "etiketter."


September var måneden da marmor gjorde sitt inntog i heimen, og jeg jobbet med et lite interiørprosjekt.
Jeg var strålende fornøyd med å bruke ammehjernen igjen.



I oktober malte jeg litt bjørkeskog på lillebror sitt rom, jeg fant et fint fat på loppis,
og jeg ble valgt ut som en av ti finalister i utfordringen "høstfarger" hos Lidyll.


I november hadde jeg min første giveaway og jeg fikk skikkelig fart på skap-det-selv-innleggene.
Mye dreide seg også om mat i november, kan det ha noe med mørketiden å gjøre tro?


Jeg fortsatte med SDS-innleggene i desember, og lagde julepynt over en lav sko. Her er også noen bilder av min kjære lillesøster fra en kveld vi koste oss med å lage leirepynt.

SÅ DA: med et bilde av min amaryllis i full blomst, sier vi takk for det gamle, og for at dere gjør blogging så morsomt! Takk for all inspirasjon gjennom 2012, gleder meg til masse herlig påfyll også i 2013.


GODT NYTT ÅR!

5 kommentarer:

  1. Hoho, det var litt av en forandring du!
    Fint har det i alle fall blitt :)

    Godt nytt år!
    -Signe

    SvarSlett
  2. Dyktig! for et år:)

    SvarSlett
  3. Oi, her ser det fint ut! Hit må jeg komme tilbake :)
    Tusen takk for veldig hyggelig kommentar hos meg.

    Klem fra Lene

    SvarSlett
  4. Hei vennen,

    Kjenner jeg får litt frysninger når jeg tenker tilbake på starten av 2012.
    Utrolig stolt av hva vi klarte å få til og hvor fint vi har fått det.

    Fine bloggen din da..Stolt av deg

    SvarSlett
  5. Wow! For et herlig hjem du har. Sitter her og koser meg med før og etter-bildene dine. Må si det ble et hav av forskjell gitt. Veldig inspirerende og gøy å se. Liker stilen din. Vi ses igjen, jeg stikker innom! Klem fra Beate

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!