mandag 5. mars 2012

VÅRENS MØNSTER




Her jeg sitter med en sprekkeferdig mage, gleder jeg meg virkelig til våren, 
med både ny garderobe i huset og på kroppen!

Det var ikke mange månedene mellom de to gravid-magene mine, 
så denne våren skal og trenger jeg å fornye garderoben litt.

Og på torsdag kommer kolleksjonen til Marni i H&M-butikkene og på nett. 
Nå er ikke akkurat jeg typen som ligger i kø for noen antrekk, 
men kanskje man har flaks og kan sikre seg et par plagg på nettet?

Uansett syns jeg plaggene og mønstrene er veldig inspirerende, 
nesten like mye som interiørinspirasjon. 
Elsker de litt annerledes og retro mønstrene, 
og skulle gjerne hatt et par puter i noen av disse mønstrene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!