fredag 16. mars 2012

VÅR I HEIMEN

Et par bilder fra vårt nye hjem!

Livet er stort sett i esker enda, men vi jobber med å pakke ut et par esker innimellom. Det tar jammen meg tid! Men det er koselig å se at ting kommer opp av eskene og gjør seg godt i sine nye omgivelser.

I dag er været grått, men i går falt solen så fint inn gjennom vinduene, og jeg fikk knipset et par bilder.

































Vår elskede skjenk har fått en liten lampe og en vase av Benny Motzfeldt plassert oppå.


Puffen er arvet, og har funnet veien inn i stua.

På kjøkkenet har heldigvis det meste av utstyret kommet på plass i skuffer, også var det så koselig å pynte opp med noen påskeliljer på bordet. På disse bildene kommer også veggen med tapet litt bedre frem. Siden jeg ikke fant noen potter å ha blomstene i, stjal jeg ideen til Finn Schjøll om å pakke inn plastpottene i papir og sette på en snor. Og er det noe vi har nok av, er det gråpapir etter all oppakkingen. Einar fant et fint, gammelt trebord i garasjen, og det ble ganske så koselig på kjøkkenet syns nå jeg.

Finn Schjøll sa derimot ingenting om hva som skjer når man vanner disse....?


Ønsker alle en fin fredag, i dag er det bursdagsmiddag for meg, 
og sannsynligvis siste gangen jeg og Einar spiser middag ute før vi 
plutselig blir en familie på fire!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!