onsdag 15. februar 2012

MORSDAG OG VÅR


Jeg fikk en så veldig sjarmerende gave på morsdagen på søndag!

En hel pose med masse forskjellige blomsterløker! 
Gleder meg masse til å få disse i potter (på det nye vaskerommet, jippi), og senere ut i hagen. 
Jeg har absolutt ikke grønne fingre, men dette må vel til og med jeg klare?

Syns det var så koselig å få en gave som jeg kan ha glede av lenge, 
som er koselig å pusle med i det nye huset, 
og ikke minst at jeg ikke vet helt hvordan blomstene vil se ut når de kommer opp.

Vært litt stille her siste uken, sykdom har fremdeles sitt harde grep om oss, 
men ALLE (!) eskene våre ble flyttet til huset på lørdag. 
De står foreløpig på gjesterommet, men så utrolig deilig å vite at tingene våre er i hus.

TUSEN TAKK til en fantastisk familie som alltid stiller opp og hjelper oss.
I løpet av 4 timer var en stor lastebil og fire biler med henger flyttet og bært inn i huset. 
I tillegg var søpla fra rivingen kjørt på dynga!

For en effektiv gjeng!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!