tirsdag 28. februar 2012

ETTERLYSNING: TID!

Fin klokke av Arne Jacobsen


Hva skjedde med tiden?

Jeg tittet gjennom kalenderen min i går for å planlegge litt fremover, og jammen har jeg ikke mistet en hel uke! Hva skjedde?!? Jeg var sikker på at kjøkkenet vårt skulle monteres om litt over to uker, og at vi hadde to helger til å jobbe på, men der hadde jeg visst lagt på en uke gitt.

Og innen kjøkkenet kommer skal helst soverommene være ferdige nok til å bo i. Hjelp! Nå går det riktignok fremover, men det er jo begrenset hvor mye man kan få jobbet mellom minstemann og vår leggetid.. Og legg til litt bilkjøring og en veldig gravid mage, så går tiden litt for fort.

Nå har vi en helt fantastisk familie som stiller med barnevakt, biler, maling, tapetsering og alt annet vi trenger, og uten DERE hadde det ikke gått :) Så disse to ukene som er igjen før kjøkkenet kommer, setter vi virkelig inn støtet!

I min frustrasjon over ikke å kunne hjelpe til så mye som jeg gjerne vil, prøver jeg å organisere, administrere og planlegge interiøret (er jo ikke akkurat kjedelig det da :D )

Så her kommer et knippe fine bilder:

Syns det er veldig koselig stemning på dette kjøkkenet, selv om det ikke er helt min stil. 
Men det fineste er String hyllen på veggen i bakgrunnen.

Det kunne være veldig fint med et par sånne på kjøkkenet vårt, gjerne i hvitt eller kanskje denne blå?

Og dette fantastiske fatet da! Fra Åry Trays
Helt perfekt i fargene, og til å bære kaffekopper og snop mellom stua og kjøkkenet ;D

Denne enkle hyllen fra Ikea syns jeg også er fin, men på soverommet. 
Planløsningen på soverommet endrer seg daglig føles det som, 
da vi nå skal ha skap inne på soverommet, mens vi i det gamle huset var så 
heldige å ha eget walk-in-closet. Så det er ikke enkelt å få plassert alt..

Liker også dette bildet fra Ikea. Vet ikke helt hva jeg liker, 
men tror det er hyllen bak sengen med lampene på. 
Opprinnelig hadde vi tenkt å ha sengen mer frittstående som her, 
men det blir nok litt liten plass. 
Men å lage et hodegjerde med en hylle hadde vært veldig fint.

HA EN FORTSATT FIN TIRSDAG!

Skal prøve å få oppdatert med noen nye bilder av nytaptserte vegger snart ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!