onsdag 2. oktober 2019

Co-working og shopping I Antwerpen






I Antwerpen var vi ikke bare innom fantastiske Hotel August og den vakre restauranten The Jane, men vi var innom flere Kontorhotell, og vi rakk til og med å presse inn litt shopping på slutten av turen. 

Jeg jobber med Spaces i Norge, så jeg syns det var spesielt interessant å få sett noen andre kontorhotell enn de jeg selv jobber med hjemme i Norge. Et kontorhotell, eller co-working space, som det også heter, er en type kontorfellesskap hvor man leier en plass, ett kontor eller flere, og deler på andre kontorfasiliteter. Man blir en del av et miljø og får gjerne tilgang til flere og bedre fasiliteter enn man kanskje gjør på et tradisjonelt kontor. Som for eksempel topp møterom, event space, treningssenter, restaurant, blant annet.  

På slump ramlet vi innom Stokers, et co-working space i Antwerpen. Veldig kule lokaler med rå detaljer som teglsteinsvegger, stålgulv og røffe himlinger og detaljer. Veldig fint!

Vi var også innom Fosbury & Sons, et helt spesielt co-working space med en røff og eklektisk stil. Her fikk vi ikke ta bilder inne i arbeidslokalene, men jeg tok noen i fellesarealene. Fantastisk fine detaljer og veldig gjennomført og annerledes.




Antwerpen kan virkelig by på noen fine butikker. Her skulle jeg gjerne hatt enda litt bedre tid!
For eksempel var denne rosa sukkertøydrømmen helt nydelig. Café i front og skjønnhet og beauty innerst.



Antwerpen hadde også de helt minimalistiske butikkene og galleriene, og de mer frodige med et varmere uttrykk og.



Antwerpen er absolutt en by jeg anbefaler om du er interessert i design.

---






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!