onsdag 2. januar 2019

Siste rest av jul





Jula er vel strengt tatt over nå, men disse to rampeguttene må også ut på bloggen. Julekortet var en av de tingene jeg ikke kom helt i havn med i år (i fjor). Bildene ble tatt og kortet laget og bestilt, men så kom det ikke så veldig mye lenger. Julekortene ble levert til de nærmeste, men å få dem i en konvolutt og sende dem ut, det klarte jeg ikke i år (i fjor).

Vi prøver på nytt igjen til neste år (i år, herregud).

Nå er det på høy tid å få pakket vekk jula, men hver gang jeg tenker på det eller prøver å sette igang, innhenter denne formen meg (skal snart slutte å snakke om sykdom). Satser på at jeg er litt bedre i helgen, og kan ta et jafs da. Det er liksom ingenting som er så feil for meg som julepynt i januar. Da er jeg klar for grønt gress og hvitveis jeg. 

 Mens jeg venter på at våren skal komme, får disse hvite amaryllisene duge.


I morgen er det hverdag igjen, og hjelpes, jeg gruer meg til å vekke de to krapylene før klokka sju.
De sover til ti og halv elleve nå, så det skal litt innsats til for å snu den døgnrytmen.


1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!