tirsdag 15. mai 2018

Sommerdager




 Å, jøje meg, for noen helt sinnsyke dager vi har nå!
Det er ekstremt varmt, opp mot 27 varmegrader og strålende sol hele tiden!

Det er egentlig altfor fint til å sitte inne og redigere bilder, men jeg har så lyst til å vise hvor fint drivhuset mitt har blitt!

Siden sist har jeg vært på jentetur til Budapest, en utrolig vakker by! Bilder derfra kommer også om litt. Men først, altså; drivhuset. Jeg elsker drivhuset mitt så mye, og nå begynner det å bli så bra!
Alle plantene har fått flytte ut, og i denne varmen trives de som bare det! Det er nesten så jeg kan høre dem spire og gro :)

Hittil inneholder drivhuset paprika, tomater, agurker, sukkererter, dill, gressløk og purre.
Det meste ser ut som det trives, kanskje bortsett fra salaten jeg sådde. Den er jeg foreløpig litt skeptisk til.




Alle de fine møblene jeg fikk av min snille kollega gjør seg også så fint inne i drivhuset. Jeg kjøpte en lysslynge på Søstrene Grene, så nå kan bare de fine sommerkveldene komme.


1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!