søndag 21. mai 2017

En aktiv helg





Å, for en fin søndag! Men akk, så sliten jeg er nå! Ble litt mange ting vi skulle rekke over denne helgen, så det føles som jeg setter meg ned for første gang akkurat nå...
Bare litt dumt at det er mandag i morgen.

Meeeen, vi har altså fått gjort så mye! Ordnet i hagen, ryddet, fikset, vært på planteloppis, tivoli, besøk hos Bæmmæm, trent, og den store milepælen er at Storebror har lært seg å sykle!
Begge gutta fikk nye sykler i går, og etter ti minutter i skolegården, suste den eldste rundt på egenhånd. Lillebror syntes det var hakket vanskeligere, og har foreløpig et slags elsk-hat forhold til sykkelen. Jeg hadde tenkt å få tatt et par fine bilder, men det rakk jeg ikke.

Men jeg har altså vært på planteloppis, og fikk fylt på enda litt mer i hagen, i tillegg har jeg priklet agurk- og tomatplantene jeg sådde tidligere i vår. Jeg har jo virkelig ikke peiling på hva jeg holder på med, så det blir spennende å se om det blir noe ut av dette her.

Bilder kommer, men jeg er helt kaputt, og orker ikke å redigere mer i dag. I tillegg til alt annet jeg har bedrevet, har jeg gjort ferdig konfirmasjonsfotojobben fra forrige helg. Det er godt man ikke er arbeidsledig...

Nå er det bena høyt den siste timen før jeg stuper i seng, klar for en ny uke!
Med innlagt fridag, jippi!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!