søndag 6. november 2016

Fetsund i blåtimen







Far i huset har bursdag idag (hurra!), og etter en veldig koselig lunsj med familie på Olivia på Tjuvholmen, dro vi hjem i snøværet og slappet av.

Vinteren kom over natten tidligere i uka, og her ligger snøen hvit. Plutselig ble det vinter, og jeg bestilte meg antrekk til mine tre (!) julebord i dag, i tillegg til å begynne å glede meg til juleferie for alvor!

Utpå ettermiddagen dro jeg på meg lue og jakke og tok med meg kamera ut i skumringen. Jeg føler jeg er inne i en dårlig foto-mojo for tiden, noe som sikkert henger sammen med at det stort sett er for mørkt og for liten tid til å komme ordentlig inn i det. Jeg må virkelig klare å rydde litt mer fritid i kalenderen...




Fetsund Lenser svikter aldri, og jeg rakk akkurat å knipse litt før det ble altfor mørkt.
Det er noe spesielt med lyset når blåtimen kommer, og det er minusgrader ute.
Kalde, grå stå som bare står og venter på å forsvinne under tung snø og trær med noen glisne løv hengende igjen.






Nok en ny uke i morgen!
Å, arbeidslyst, kom treng deg på osv.

Ha en fin søndagskveld!
Serie, lasagne og snop her i gården :)






1 kommentar:

  1. Which means they've an replica watches sale vacation to market their own items towards the rich people associated with The far east prior to going facing Apple’s very first wearable gadget. The far east isn't the only real globe tag heuer replica sale exactly where luxurious replica Cartier sale manufacturers tend to be dealing with difficult cartier replica sale. Following numerous growth many years, they're coping with slipping need and also the current increase within the worth from the tag heuer replica uk franc. The actual second option will probably result in a razor-sharp improve within the costs associated with good rolex replica created wrist watches. Walls Road analyzer Mario Ortelli associated with Bernstein thinks how the scaled-down for yourself kept manufacturers such as rolex replica uk Audemars Piguet as well as style collection Giorgio Armani might be fresh with regard to takeover through big tag heuer replica uk which are get rid of along with money. Additional well-known titles which Ortelli called because most likely takeover focuses on consist of Chanel, Chopard, Versace, Patek Philippe as well as hublot replica.

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!