mandag 22. februar 2016

Stockholmsmessen 2016




Forrige uke var jeg to dager på møbelmessen i Stockholm.
Masse inspirerende stands og faglig påfyll!


Jeg har skrevet en artikkel om messen som jeg kan dele når den kommer på trykk, men akkurat nå har jeg ikke så mange ord igjen ;)

Så da får dere heller noen bilder fra de mange ulike produsentene som stiller ut på messen.
Her er alt fra de store, kommersielle aktørene til de smalere produsentene av spesielt interiør. Her finner du produsentene vi typisk bruker i store kontorprosjekter, via merkene for hjemmemarkedet og til de som leverer små enkeltgjenstander som knagger og lysestaker.
Mye å la seg inspirere av, med andre ord!





Det er alltid godt med litt ny inspirasjon i mitt yrke.
Se nye ting, nye farger og materialer og å bli oppdatert.
Flere av tingene har jeg riktignok sett før, men gøy er det allikevel.

Ha en flott start på uka!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!