tirsdag 29. september 2015

I LOVE AMSTERDAM







Åh, som jeg savner Amsterdam!
Trøttheten seg over meg i dag etter en helt fantastisk langhelg med masse gåing, vakre kanaler, øl og god mat. Men et litt trøtt hode i starten av uka er SÅ verdt det!
Amsterdam var en helt nydelig by med en småbys sjarm, og en storbys muligheter. Vi har ruslet rundt på måfå, sittet på kaféer, spist eplekake, pannekaker, sandwicher og drukket øl. Vi har shoppet i små, sjarmerende butikker ved kanalene og i de store butikkene i sentrum.






Reisefølget var upåklagelig, og jeg drar tilbake når som helst!
En bryllupsreise nummer to var absolutt ikke galt! Det ser ut til at vi må ha en bryllupsreise hvert år, tror jeg ;)

Jeg har tatt masse bilder, du skal se at det kommer flere etterhvert.

Nå må jeg virkelig finne senga, øyelokkene er særdeles tunge, og det føles som jeg blunker grus.
Sov godt!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!