lørdag 22. november 2014

Ny hylle på kjøkkenet





Når jeg får for meg at noe må gjøres, skal det selvfølgelig helst gjøres i går!
Jeg bruker gjerne litt tid på å planlegge, men å vente på at noe skal bestilles, det orker jeg ikke.

Så etter å ha vært gjennom maaange alternativer, endte det med at jeg dro til Ikea en sen lørdagskveld, og endelig fikk en hylle på kjøkkenet. Jeg ønsket meg helst en høy String-hylle, men bestilingstiden sammen med prisen gjorde sitt til at den ble avskrevet.




Vi fikk så mye fint til bryllupet som ikke kan stues bort i skap og skuffer, og da er en slik hylle perfekt. Foreløpig er ting litt hulter til bulter, men vi har planer om å gjøre noen av hyllene litt mer spiskammers-aktig. Sånn at vi kan ha litt krydder og andre ting fremme.

Mor i huset fikk hvertfall stillet skapertrangen, og er fornøyd!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!