fredag 24. oktober 2014

Fin fredag!



Fikk plutselig akutt lyst til å blogge!

Er inne i en litt traurig periode om dagen, med mye sykdom og slitsomme dager på jobb.
Men det å ha lyst til å skape noe kreativt og dele litt av seg selv, er et godt tegn.
Jeg har kommet meg på instagram (@kristinestoreide) - veldig mye senere enn alle andre, og blir så uendelig inspirert! Det er jo så mange dyktige, oppfinnsomme, morsomme mennesker der ute! Folk som deler det ene bildet vakrere enn det andre. Men da er det plutselig enda vanskeligere å skulle dele mine litt halvdårlige foto... Det er hvertfall sånn jeg føler det akkurat nå.



Meeen, jeg har tatt et lite dykk ned i arkivet, for det er ikke så mye fotolys å skryte av om dagen, sånn at jeg hvertfall kan vise noe av det jeg har holdt på med mellom sommerferie og bryllup.
Kan ikke noen gifte seg snart, forresten, slik at jeg kan hjelpe til med å planlegge, for det var morsomt det!

Han søtnosen over her, er Ludvig! Han er nyeste tilskudd til familien vår, han er min søsters gullklump og er uendelig søt. Til tross for at han har ødelagt en stykk dyne, et og et halvt stykk gulvteppe i stua og et ukjent antall plastdyr.




Å ta bilde av det man spiser, gjør man jo støtt og stadig. Også har jeg kost masse på mine to vakre små. Her har jeg til og med klart å snike meg med på et bilde! Han her er litt mer glad i å være foran kamera enn han andre kan man si.

Nå fikk jeg skriblet noen tanker ned på "papiret," også håper jeg på noen solgløtt i morgen, så det går an å bruke kameraet igjen!

Jeg håper du har en helt strålende fredagskveld, beste dagen i uka!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!