lørdag 4. januar 2014

Siste julekrampe



Et bittelite knippe med julebilder fra den fine ferien som straks er over.

Jeg titter gjennom bildene mine, og ser at jeg har prioritert bilder av familien min i det siste. Gutta mine, besteforelde, pakkebilder, nissebilder og feriebilder.

Så selv om det ikke kommer noen bilder av fine dekkede høytidsbord, la deg ikke lure til å tro at vi ikke har spist! Er fremdeles mett jeg, etter denne ferien.

Og jeg tror det er på tide å se innsiden av et treningsstudio når jeg får denne beskjeden fra min eldste: "Mamma, du må reise deg, puffen sprekker snart! Du er så stor!"

:D

God lørdagskveld!

1 kommentar:

  1. jeg skal lære av deg!
    De bildene du tar av hverdagslige ting og barna dine, eeelsker dem:)
    Føler at jeg får være litt med hjemme hos dere.Takk for at du deler med oss:)
    Ha en fin uke
    klem Cathrine

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!